چه سبزیجات بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا باید به جلوگیری از
نوشته شده توسط : rshaole

چه سبزیجات بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا باید به جلوگیری ازبرای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، کراتینین بالا یک سیگنال بسیار خطرناک است. به دلیل کراتینین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه است، مقدار کراتینین بالا بدان معنی است که کاهش شدید در عملکرد کلیه است. رژیم غذایی برای مقادیر کراتینین دارای نفوذ زیادی.

به منظور کنترل کراتینین بالا همچنان به افزایش، کراتینین بالا در مبتلایان به بیماری کلیوی باید برخی از تغییرات در رژیم غذایی است.

بنابراین، چه سبزیجات بیماران با بیماری کلیوی کراتینین بالا باید پرهیز کرد؟

1. سبزیجات غنی از پتاسیم است.

وخامت پتاسیم از تبادل بدن خواهد شد بسیاری از مشکلات سلامتی، مانند هیپرکالمی، در موارد شدید، حتی منجر به مرگ ناگهانی در بیماران است. بنابراین، برای بیماران در کراتینین بالا باید به شدت مصرف خود را از پتاسیم محدود می کند.

سبزیجات غنی از پتاسیم هستند، مانند کلپ، جلبک دریایی، اسفناج، تره فرنگی، تجاوز به عنف، گوجه فرنگی، قارچ، قارچ. بنابراین، در بیماران مبتلا به کراتینین بالا در زندگی روزمره خود، باید آن را به شدت ممنوع است به خوردن این سبزیجات.

2. حبوبات.

بیماران کراتینین بالا باید مصرف سویا و محصولات آن اجتناب آنجا که این محصولات نیز ممکن است به مشکلات سلامتی منجر شود. برای مثال، سویا پروتئین های گیاهی غنی،

اما می تواند آمینو اسیدهای ضروری برای بیماران فراهم نمی کند، علاوه بر این، سویا نیز بار بر روی کلیه، وخامت صدمه به کلیه ها را افزایش دهد. وجود دارد حبوبات نیز حاوی غنی از پورین و پتاسیم، آنها را نقرس و آریتمی را تشدید کنند.

3. قارچ ها است.

برای بیماران با کراتینین بالا، محصولات قارچ از آن نیز بسیار خطرناک است، زیرا حاوی مقدار زیادی فسفر و پورین. اگر مصرف بیش از حد، آن را به hyperphosphataemia و پورین بالا منجر شود. هیپرفسفاتمی می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی مانند خارش پوست، استئودیستروفی کلیوی، و غیره شود. پورین بالا نیز می تواند به علت بالا اسید اوریک منجر شود و یا تشدید نقرس.

برای بیماران با کراتینین بالا است، تعداد زیادی از سبزیجات باید اجتناب شود، بنابراین وجود دارد، فسفر پایین، پتاسیم، پورین، مقدار کم پروتئین بالا، ویتامین بالا. علاوه بر توجه به نیازهای غذایی از بیماران کلیوی کراتینین بالا نیز باید به سرعت درمان، درمان زود هنگام، بیشتر احتمال از درمان است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: